Att skryta går inte alltid hem...

Måste berätta en rolig grej som hände idag vid lunch, om hur det kan gå för människor som skryter!

Jag satt med några killar i paralellklassen i cafeterian och pratade om vad som hade hänt i helgen. Vi har en del gemensamma kompisar och som jag var med i helgen. Då kommer Jonas som går i en samklass in. När han ser oss slår han sig ned i stolen bredvid. Jonas började genast prata om hans "galna" helg, om vilka fester han varit på och vilka människor han träffat. Tillslut var han tvungen att fråga vad vi gjort i helgen, så han började att fråga mig vad jag gjort. Då svarade jag "Jag har inte gjort mycket, satt hemma, både på fredag, lördag och söndag pluggade jag, jävligt seg helg!" De andra började skratta och ansträngde sig för att hålla det inombords. Jonas blev plötsligt väldigt osäker och kollar frågande mot var och en av oss. Vi reser oss upp och en av killarna ger honom ett klapp på axeln och säger "Det är bra Jonas!".

Nu ska jag sova! Har pluggat fysik i nästan 2 timmar, känner att jag börjar få grepp om det! Har ni också sjukt mycket prov och inlämningar nu i slutet? De sista veckorna brukar ju vara de mest provtätaste, men tänk att det är sista spurten, sen är vi fria!! Så håll ut till sommarlovet!!

*Jonas heter något annat i verkligheten.

image41

Kommentarer
Postat av: A

Jag fattar inte? haha

2008-05-19 @ 22:32:15
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 23:02:08
Postat av: T

eh, e d meningen att man ska fatta va du menar här eller?

2008-05-19 @ 23:10:39
Postat av: linnea

haha känner igen det där :P alltid lika kul xD

2008-05-20 @ 08:54:42
URL: http://bennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0