Champions League!!! Manchester United - Chelsea

God Kväll!

Nu är dagen äntligen här, dagen jag har väntat på i ett halvår, CHAMPIONS LEAGUE FINAL!!! Ni kanske inte trodde det men jag är också en fotbollsnörd. Jag kanske inte den som går på alla matcher live, men jag ÄLSKAR att kolla på fotboll och kan mycket!
 
Det är förutom VM-finalen den allra största matchensom spelas, och nu speciellt för mig efter som mitt favoritlag är med (förutom Djurgården), Manchester United! Hoppas verkligen de vinner, jag anser att de är det bästa laget i världen, och sen har de ju RONALDO! Hoppas han är grym idag, för han lätt den coolaste (och bästa) fotbollsspelaren i världen!


image52
 image51


Kommentarer
Postat av: Ella

Åt helvete med djurgården, heja IFK!! fast Manchestre united e ju klart bäst

2008-05-22 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0