Dags för lite kläder då!

Som jag nämnde tidigare så har jag fått fått mail med förfrågan om att jag ska lägga upp lite bilder på kläder...så här kommer det första plagget då! Denna kofta köpte jag på Filippa K., Biblioteksgatan här i veckan. Skit bra om man vill se lite stiligare ut en vanlig dag!

Till slut en liten uppmaning till alla er läsare då, KOMMENTERA MERA!!! Jag tycker det är sjukt kul att se när man har fått kommentar på det man skrivit, bra och dåliga! Utan kommentarer blir man inte lika motiverad, så nästa gång du går in här glöm inte att skriva en liten kommentar till de inläggen du tycker är bra eller dåliga, eller så kanske du bara har en liten fråga?

Köpt: Filippa K., Biblioteksgatan, Stockholm        Pris: 1400 kr.
image16

Kommentarer
Postat av: Dzejna

Mysig :)

2008-05-18 @ 22:57:52
URL: http://dzejni.blogg.se
Postat av: alexandra

den där tröjan köpte jag till min 80åriga farfar också!

2008-05-19 @ 17:15:52
Postat av: Sara.

inte alls höst 07.

2008-05-22 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0