God Morgon!

Otroligt kul att jag fick så många mail och även en del kommentarer på  mitt inlägg "Dödssynd 1"!!! Alla var positiva!!! Jag kunde aldrig ana när jag skrev om detta beteende, som jag tycker är extremt töntigt, att så många skulle förstå och hålla med mig. Kul. Bra att det finns tjejer som förstår!

Igår vann också mitt favoritlag, Manchester United, Champions League- finalen!!!! Blev otroligt glad!! Det var en riktigt bra match som verkligen hade ALLT. Spännande ändå in i slutet, då det kom till en straffläggning. Sen gjorde ju Ronaldo också ett mål, och även några dribblingar. Coolt! Killen är ju så sjukt grym!

Glöm verkligen inte att komma tillbaka ikväll för då kommer jag presentera
"Dödssynd 2" som en tjej kan göra.

image53


Kommentarer
Postat av: T

Längtar redan... Till dödsynd 2 alltså ;D

2008-05-22 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0