Läsar-mail!!

God morgon! Jag vaknade tidigt idag! Blev inte så sent igår. Jag träffade Gustav, Carl och Johan vid Östermalmstorg och efter ett tag så gick vi vidare till en tjejkompis, Malin, som hade lite folk hemma hos sig. Trevligt! :)
Jag fick ett inspirerande mail igår från ett söt tjej!

Hej!

Mitt namn är Erika och jag började läsa din blogg i förrgår! Jag tycker din blogg är riktigt underhållande och det är roligt att läsa hur en snygg kille tänker! :D
Jag tycker det vore roligt om du och kanske dina kompisar berättade i ett inlägg vad du först kollar på hos en tjej, vilken klädstil du gillar på tjejer, vad som gör att du slutar prata med henne och hur dina förra flickvänner har varit. Jag tycker även det vore roligt om du fotade din outfit vissa dagar!
 
Fortsätt som du gör med att förvåna och underhålla!!
 
 
Erika



Det skulle jag absolut kunna göra! Jag såg förut att nån tjejtidning hade på framsidan "så tänker killar". Det behöver ni inte läsa längre, för här har ni den direkta källan!
Jag och mina kompisar ska prata om det med tjejer och så presenterar jag resultatet under dagen!
Det med outfitet var en jättebra ide! Jag ska försöka lägga in ett foto senare vad jag har på mig idag!! ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul med läsarmail! :)

2008-05-18 @ 10:43:04
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan :)
Ville bara berätta att jag gillar din blogg :)

2008-05-21 @ 22:18:06
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0