Lite nyheter att presentera...

God Morgon alla mina läsare!

Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag drar till skolan, börjar 8.30 idag.

Ni har väl inte missat att ni nu kan kontakta mig via mail och ställa frågor! Jag ska försöka svara på allt så det är bara att fråga på! Maila till: [email protected]

En annan nyhet på bloggen är den stiliga nya headern! Jag vet att jag ändrade igår, men efter lite feedback så har jag nu ändrat igen. Kommentera gärna även denna! Skriv om ni tycker den är bättre, och/eller vad ni tycker jag ska ändra!

Ha en bra dag, och glöm inte att komma tillbaka ikväll!

image47

Kommentarer
Postat av: Malin

Denna headern var absolut hetare!
MEN den orangea menyn på sidan funkar inte i så fall.

2008-05-20 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0