OJDÅ!!! Inte så smart Google!!

Hej igen!

Jag är bara tvungen att berätta en lite rolig sak som jag upptäckte igår. Som vanligt skulle jag kolla om någon hade kommenterat Sveriges mest stigande blogg! Jag hade då precis skrivit inlägget om converse-skorna (se nedan), som ni kanske vet så var det inte direkt något positivt jag sa om converse-skor. Men de "smarta" Google-annonserna hade tydligen snappat upp att jag skirivt "converse"! XD ......inte så lyckat!

Sen tänkte jag bara påminna alla (kvinnliga) läsare att spana in bloggen igen ikväll, för då kommer den exklusiva listan om "Vad killar gillar!!!!"


Någon som vill ha en billig kommunist-sko i toppkvalité?

image18


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag tycker att du ska lägga upp litem er bilder på dig framförallt så man får en bild av hur du ser ut. och kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du göra om dagarna? :)

2008-05-18 @ 14:57:36
Postat av: Anonym

vilken tönt

2008-05-18 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0