Öppet brev till blondinbella!

Hej  Blondinbella!


Jag har sett och läst att du den senaste tiden har tappat läsare, och att folk har tröttnat på att din blogg. Jag har tänkt på orsakerna till detta och finner de många och självklara, även fast du kanske inte tänkt på dom. Men jag är ju trots allt skapare till sveriges snabbast växande blogg!

Kom ihåg att jag är här för att hjälpa dig!


Orsak 1: Din blogg skriver endast om luncher du varit på med olika människor, någon ny produkt du köpt och hur framgångsrik du är.

Orsak 2: Ditt hår börjar få slitna toppar nu igen...

Orsak 3: Du vill aldrig verka sårbar.

Orsak 4: Min blogg växer i raketfart.

Orsak 5: Du bär päls.


Hoppas du lär dig något av mina tips! Jag önskar dig alla lycka och framgång! Kom ihåg att om det är någonting du undrar, vad som helst, så är det bara att maila mig!

P.S. Om jag någon gång i framtiden begår ett brott ska jag anlita dig som min advokat! D.S.


Jag publicerar svaret direkt när jag får det!

image50


Kommentarer
Postat av: E

Hur många läsare har du?

2008-05-20 @ 19:50:49
Postat av: Malin

ser att du har ändrat menyn! niiice ;)

2008-05-20 @ 22:17:44
Postat av: hahah

hahahahaha detta inlägget ägde!

2008-05-20 @ 22:48:48
Postat av: Anonym

du skryter ju om din växande blogg hela tiden. så hur många läsare har du? vi vill ha bevis, registrera dig på blogtoparea eller nåt.

2008-05-22 @ 18:55:45
Postat av: tess

men lixom vem e du???

2008-05-23 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0