Skorna var till en skiva!

God morgon! Nu har jag precis vaknat, har sovmorgon idag! Jag har fått en del mail, vissa positiva, vissa negativa. Vissa ville verkligen att jag skulle lämna tillbaka de röda skorna jag köpte igår. Så för er som tyckte de var hemska: De är till en skiva, där man ska vara helfärgad av en färg (jag ska vara röd)! hehe :D

Ni får inte missa att läsa bloggen ikväll, för då kommer de 7 dödssynderna en tjej kan göra!

Ha det super mina läsare!! :)

Inte som att jag annars skulle köpt ett par helröda skor! :P
image46

Kommentarer
Postat av: J

Vilken mysig blogg! Första gången jag klickat in här och jag stortrivs. Känns intressant och väldigt varierande inlägg. Hoppas det blir många fler inlägg att se fram emot. Men vart är bilderna på dig ?

2008-05-21 @ 19:13:17
Postat av: petralind

sure, dom där skorna ser typ ut att vara cerise rosa

2008-05-21 @ 19:16:06
Postat av: Denise

Känns lite som om du driver med hela bloggvärlden lite ;)

2008-05-21 @ 20:26:26
URL: http://Ribqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0