Stressad!

Tjenare!

Jag kom precis hem ifrån skolan, har haft en hård dag. Känner riktigt stressad just nu! Typ alla jag har pratat med säger att de inte har något prov kvar och berättar hur skönt det är att ta det lugnt. LUGNT?!! Med den här veckan så har jag drygt 2 stycken veckor kvar. MEN på dem 14 dagarna så har vi haft/ska ha 7 stycken prov/redovisningar/inlämningar, stora betygsgrundande saker alltså. 7 STYCKEN!!! :S Hur tänkte de som planerade egentligen?!

Aja nu måste jag sätta igång med att hårdplugga, har 2 stycken prov redan imorrn. Hoppas ni har det lugnare än jag har.

Glöm inte än en gång att kika in på bloggen ikväll, för då kommer ju "Dödssynd 2" som en tjej kan göra!



Jag längtar inte efter sommaren, den är ju redan här, jag längtar efter att vara LEDIG!
image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0